Zalety płatnych reklama na Facebook

Dlaczego warto lokować pieniążki w reklamę na Facebooku ?

Czy Facebook stał się wyłącznie narzędziem reklamy? Serwis społecznościowy Facebook, powstał siedemnaście lat temu, jego założyciel Mark Zuckerberg, nie przypuszczał, że stanie się dziś głównym źródłem komunikacji na całym świecie. Na początku powstania portalu zakładano, że ma być alternatywą Gadu-Gadu oraz słynnego w Polsce serwisu „Nasza klasa”. Po kilku latach, zyskał grono zwolenników i stał się nie tylko komunikatorem, ale miejscem wymiany prywatnych zdjęć i informacji. Zarejestrowani użytkownicy tworzą grupy i dzielą się swoimi pasjami, zainteresowaniami. Od dłuższego czasu, Facebook staje się serwisem reklamowym. Nie wszyscy są z tego zadowoleni, bo nie taki był cel. Reklamodawcy, coraz częściej, stają się uporczywi i nachalni a same reklamy nudne i bez sensowne. Słyszmy też, że wiele osób rezygnuje i likwiduje konto. Reklamy, które zawładnęły dzisiejszym Internetem, przesłaniają wizję założyciela portalu. Miał to być swobodny, towarzyski serwis a przekształcił się w źródło zarobku. Może czas wycofać się z tego i założyć konto na innym komunikatorze? Każdy ma wybór. Jeśli chcesz w tym uczestniczyć, Twoja wola, ale jeśli chcesz odzyskać swobodę wycofaj się.

Remarketing

Piksel konwersji – ogromna baza danych Twoich potencjalnych klientów. Załączając fragment kodu (piksela FB) możemy obserwować kto i kiedy wszedł do sklepu (strony www), co zrobił (czy wyszedł szybko, czy szukał podobnego produktu lub oferty).

Precyzja i elastyczność

Najważniejszą kwestią reklamy w internecie, jest dokładna trafność naszego produktu lub usługi do jak największego grupy zainteresowania. Reklamy na Facebooku są idealne; sam określasz grupę zainteresowania decydując komu chcesz pokazać swój produkt czy usługę, dodatkowo możesz w łatwy sposób dotrzeć do klientów Twojej konkurencji. Bez większych problemów możemy modyfikować reklamy FB, aż wynik będzie nas zadowalał (można zmienić: treść, grafikę, zdjęcie, grupę zainteresowania czy godziny i dni wyświetlania reklamy).

Zasięg kampanii

Kampania reklamowa na Facebooku zapewnia dynamiczny i ożywiony przyrost fanów, a także aprobuje zwiększony ruch na sklepie czy stronie internetowej.

Operatywność rekomendacji

Prawidłowe zsynchronizowanie grup docelowych gwarantuje dotarcie do odbiorców, na których najbardziej zależy zleceniodawcy.

Niskie koszty kampanii

Maksymalnie amortyzujemy koszty, ponieważ płatność odbywa się za konkretne wyświetlenie, kliknięcie bądź faktyczne działanie odbiorcy.

CENNIK

Pakiet DEBIUT

do 8 postów miesięcznie

250 zł


cena brutto

Podane ceny obejmują miesięczny abonament za usługę. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

  • wprowadzenie wszystkich danych firmy na profil
  • stworzenie tekstów opisujących fanpage
  • tworzenie do 4 postów w miesiącu dot. branży klienta
  • publikowanie do 4 postów klienta w miesiącu
  • moderacja komentarzy
  • marketing szeptany (w komentarzach)
  • uzupełnienie galerii (produktów, folderów)
  • odpisywanie na komentarze, wiadomości (reakcja do 12h)
  • unikalne projekty graficzne
  • organizacja konkursów
  • pozyskiwanie opinii na profilu
napisz do nas

Pakiet STANDARD

do 12 postów miesięcznie

500 zł


cena brutto

Podane ceny obejmują miesięczny abonament za usługę. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

  • wprowadzenie wszystkich danych firmy na profil
  • stworzenie tekstów opisujących fanpage
  • tworzenie do 8 postów w miesiącu dot. branży klienta
  • publikowanie do 4 postów klienta w miesiącu
  • moderacja komentarzy
  • marketing szeptany (w komentarzach)
  • uzupełnienie galerii (produktów, folderów)
  • odpisywanie na komentarze, wiadomości (reakcja do 12h)
  • unikalne projekty graficzne
  • organizacja konkursów
  • pozyskiwanie opinii na profilu
napisz do nas

Pakiet PRO BIZNES

do 18 postów miesięcznie

1000 zł


cena brutto

Podane ceny obejmują miesięczny abonament za usługę. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

  • wprowadzenie wszystkich danych firmy na profil
  • stworzenie tekstów opisujących fanpage
  • tworzenie do 14 postów w miesiącu dot. branży klienta
  • publikowanie do 6 postów klienta w miesiącu
  • moderacja komentarzy
  • marketing szeptany (w komentarzach)
  • uzupełnienie galerii (produktów, folderów)
  • odpisywanie na komentarze, wiadomości (reakcja do 12h)
  • unikalne projekty graficzne
  • organizacja konkursów
  • pozyskiwanie opinii na profilu
napisz do nas
PRZYKŁADOWA WYCENA

Pizzeria / Bar / Restauracja

(obszar działania: duże miasto np. Zielona Góra, Wrocław, Legnica)

  • 8 publikacji /mies. (projekty graficzne, treść, publikacja):
    • 8 publikacji x 1 godz. / mies. = 12 godz. / mies.
    • komunikacja / interakcje: 3 godz. / mies.
    • obsługa kampanii reklamowych: 3 godz. / mies.
    • razem: 18 godz. / mies.

Koszt: 18 x 50 zł brutto / godz. = 900 zł brutto / mies.

(50 zł brutto / godz. = uśredniona, stawka przy współpracy stałej z klientem)

Gabinet kosmetyczny

(obszar działania: duże miasto np. Zielona Góra, Wrocław, Legnica + obszar 20 km wokół nich)

  • 15 publikacji /mies. (projekty graficzne, treść, publikacja):
    • 15 x 1,2 godz. / mies. = 18 godz. / mies.
    • komunikacja / interakcje: 5 godz. / mies.
    • obsługa kampanii reklamowych: 5 godz. / mies.
    • razem: 28 godz. / mies.

Wycena: 28 x 50 zł brutto / godz. = 1400 zł brutto / mies.

(50 zł brutto / godz. = uśredniona, stawka przy współpracy stałej z klientem)

Sklep internetowy - galanteria

(obszar działania: cała Polska)

  • 12 publikacji /mies. (projekty graficzne, treść, publikacja):
    • 12 x 1,5 godz. / mies. = 18 godz. / mies.
    • komunikacja / interakcje: 10 godz. / mies.
    • obsługa kampanii reklamowych: 10 godz. / mies.
    • razem: 38 godz. / mies.

Wycena: 38 x 50 zł brutto / godz. = 1900 zł brutto / mies.

(50 zł brutto / godz. = uśredniona, stawka przy współpracy stałej z klientem)

SOCIAL MEDIA

Prowadzenie Fanpage

Dziś bez obecności na Facebooku nie wyobrażamy sobie życia i prawidłowo.

To właśnie dzięki temu, wszyscy mogę śledzić każde Twój ruch i w efekcie przedstawić ofertę w postach, reklamach czy konkursach, a to już mały krok do zostania nowym klientem.

Reklamy na Facebook

Umożliwiają zawędrować do Twoich odbiorców z ofertą specjalną, video czy postami karuzelowymi.

Reklamy na Facebook – zwiększają także ruch na Państwa stronie czy sklepie internetowym; biorąc czynny udział na fanpage’u budują jego zasięg i to już za kilka złotych. Czy nie warto ?

Konkursy na Facebook

Najlepsza mobilizacja Twoich fanów w świetny i kreatywny sposób.

Dzięki konkursom uzyskasz duże zasięgi, które przerzucą na liczbę polubień Twojego fanpage’a, popularności profilu oraz ilości interakcji z odbiorcami.

KLIENCI

Mamy na swoim koncie grono zadowolonych klientów. Brakuje nam tylko Ciebie.

Realizujemy dla naszych Klientów bardzo różnorodne zlecenia: od projektu, aż po dostarczenie gotowego produktu.

KONTAKT

Dane kontaktowe:

Nr telefonu:
+48 578 596 404

Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek
10:00 – 14:00

Napisz maila:
kontakt@derdalukasz.pl

Godziny przy telefonie:
poniedziałek – piątek
08:00 – 16:00

Dane adresowe:

derdalukasz.pl – reklama / strony www / druk
ul. Żarska 9B, 68-213 Lipinki Łużyckie
NIP: PL-9282041953, REGON: 369365891

Prosimy o zapowiadanie wizyt w godzinach funkcjonowania biura w Lipinkach Łużyckich (obok Żar, woj. lubuskie). Nie zawsze jesteśmy w biurze, wiec prosimy o wcześniejszy telefon.

Bezpłatny parking przy budynku firmy IKAPOL Marta Kozłowska.

Social media:

Formularz kontaktowy:

Wypełnij formularz i podaj szczegóły dotyczące projektu, abyśmy mogli ocenić koszta oraz czas realizacji.

    Wysyłając zapytanie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zawartych w powyższym formularzu dla potrzeb niezbędnych do udzielenia pełnej odpowiedzi (w tym również przedstawienia oferty handlowej), zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Rzeczywisty koszt większości realizacji zależny jest od specyfiki projektowej zlecenia, nakładu oraz czasu pracy. Publikowane oferty cenowe nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Nie wyrażamy zgody na rozpowszechnianie, rozprowadzanie i sprzedaż powyższych danych kontaktowych dla celów marketingowych. Adres e-mail służy wyłącznie dla korespondencji związanej z zakresem prowadzonej działalności określonej na niniejszej stronie. Nie bierzemy udziału w konkursach projektowych i cenowych, oferty nie podlegają negocjacjom.

    Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość.