Systemy reklamowe w intrenecie

Systemy reklamowe w intrenecie
AdFreestyle

AdFreestyle – system reklamowy oparty na modelu CPC/CPD oferujący około 40 różnych kreacji reklamowych. Jako jedyny system reklamowy umożliwia emisję wielu kreacji reklamowych przy użyciu jednego kodu widgetu javascript, co zwiększa szanse na wyświetlenie się pożądanej reklamy na naszej stronie.

Adtaily – system reklamowy oparty na modelu rozliczeń CPC. System boryka się z skrajnym brakiem reklam, co sprawia, że prawidłowe dobranie reklamy do strony jest praktycznie niemożliwe. Ciekawym dodatkiem do strony jest możliwość emitowania reklam społecznych wspomagających różne organizacje pożytku publicznego.

Kimi – system reklamowy oferujący niewielką liczbę kreacji reklamowych nieposiadający żadnych szczególnych cech mogących znacznie poprawić jego działanie. Jednak tak jak poprzednie systemu posiada małą ilość oferowanych reklam, co przekłada się na problem z prawidłowym dobieraniem ich do strony wydawcy.

Afiliantsystem afiliacyjny oferujący dużą ilość kreacji reklamowych oraz szeroką gamę reklamowanych produktów. Duża ilość produktów daje możliwość lepszego dobrania reklam wyświetlanych na stronie użytkownika. Tak jak w przypadku innych systemów afiliacyjnych rozliczenia prowadzone są na podstawie płatności za efekt.

Webepartners – system oparty o model rozliczeń CPS oferujący duża ilość kreacji reklamowych. System daje dość duża swobodę w dobieraniu reklam, co może przełożyć się na lepszy efekt

Sellsation – system hybrydowy łączący w sobie zalety systemu reklamowego oraz afiliacyjnego. Reklamy wyświetlane w systemie mają na celu promocję produktów tak zwanych systemów zakupów grupowych. System charakteryzuje się dużą, jak na polski rynek ilością reklamowanych produktów, co przekłada się na możliwość lepszego dobrania produktu do strony.

CPMprofit – jedyny w Polsce system reklamowy oferujący rozliczenia w modelu CPM. System charakteryzuje się małą ilość jednostek reklamowych oraz specyficznym rodzajem reklam, które mają na celu za wszelką cenę przyciągnąć uwagę użytkownika i spowodować przejście użytkownika na wskazaną stronę.

Clickmatic – system reklamowy oparty o model rozliczeń CPC.

Ibroker

Ibroker – system reklamowy oparty na modelu płatności CPC główną zaletą systemu jest unikalna grupa docelowa, czyli osoby poszukujące pracy. Ibroker, jako jedyny system w Polsce umożliwia udostępnianie ofert pracy, co sprawia, że jest on idealnym dodatkiem do serwisów ogólnotematycznych lub serwisów hobbystycznych.

Tradedoubler – system afiliacyjny umożliwiający emisję reklam rozliczanych z wykorzystaniem modelu CPS.

Adsense – system reklamy kontekstowej oparty na modelu rozliczeń za kliknięcie. Adsense od innych systemów reklamowych odróżnia prawie idealny sposób dobierania reklam, co przekłada się na lepszy efekt. W odróżnieniu od wielu innych systemów reklamowych system nie wymaga rejestracji strony, a jedynie stworzenie kreacji reklamowej i umieszczeniu kodu prowadzącego do niej na swojej stronie.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość.